مسخـرگی به سبک ایـرانـی! | فقـط در ایران 
 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

ﺑﺎﺑﺎ ﺑــــﺰﺭﮔــــــﻢ ﺧﻴﻠـــــﻲ ﺟﺪﻱ ﻣﻌﺘﻘـــــﺪﻩ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﺩﻛــــﻞ ﻫﺎﻱ ﺍﻳﺮﺍﻧﺴــــﻞ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﺮﺣــــﻮﻡ ﺭﺿﺎﺷــــــﺎﻩ ﻧﺼﺐ ﻛـــــــﺮﺩﻩ !!!



یکی از معضلات امروزه ی جوانان اینه که وقتی یه مادر و دختر رو با هم توی خیابون میبینند واقعــاً نمیدونن به کدوم شماره بدن !



دانش اگر در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به دنبال ثریا خواهند رفت!



قدرت بوگاتی ۱۰۰۱اسب بخاره قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌ بخار



سالها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیسها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان
نوشتند از "اینجا" باز کنید و مردم همچنان از "آنجا" باز میکردند!



اینی که میگن حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت" منظور اینه که
حسنی فراگیر پیام نور میخونده ؟!



یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود) در آبادی
کوچکی مردمی زندگی می کردند… حالا می فهم، ما با قصه خواب نمی رفتیم.
همون اول هنگ می کردیم!!!



خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده ! به افسر میگه یعنی اشتباه
از من بوده ؟ افسر : پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ
بوده !




گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net





























مامانم میگه وقتی رفتم پرینت تلفن رو گرفتم معلوم میشه چه سایتای مستهجنی میری!

من ... :|

مخابرات منطقه مون :|

وزیر فرهنگ و ارشاد : |

گراهام بل توو قبر ... : |



ﺗﻔﺎﻭﺕ ﭼﺖ ﺑﺎﻳﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﺭﺟﻲ ﻭ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ:
ﺑﺎ ﻳﮏ ﺧﺎﺭﺟﻲ
boy:hi
Girl:hi
boy:how are you?
Girl:im fine and you
boy:im good too
Girl:so nice
boy:where are you from and how old are
you ?
Girl:england 22 years old
boy:ok nice to meet you
Girl:me too honey
ﺣﺎﻻ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ
پسر:hi
پسر:hiiiii
پسر:slm kardama
پسر:aloooooo
دختر: ﭼﻲ ﻣﻴﮕﻲ ﻋﻦ ﺁﻗﺎ؟؟؟؟
|: |: |: :پسر



داشتم بدو بدو از پله ها پایین میرفتم که تو پاگرد پله دیدم دختر همسایه داره زور میزنه چمدون گنده رو ببره پایین.

گفتم : کمک میخوای؟

گفت ممنون!

چمدونو بلند کردم،زاییدم!70 کیلو بود! کم نیاوردمو مثل قاطر 4 طبقه رو دوییدم پایین.

به پارکینگ که رسیدم دیدم یارو هنوز بالای پله هاست و از لای نرده ها داره بُهت زده نگاه میکنه.

گفتم میخوای ببرم بیرون؟!

برگشت گفت: راستش داشتم میبردم بالا!!!!!!

من :|

چمدون :/

دختر همسایه :)



امیرتتلــــــــو : الوچراقطع کردی ؟؟؟
مـن : شارژم تموم شد ...
امیــــــر : چرادوباره قهر کردی ؟؟؟
... مــــــن : میگم شارژم تموم شد قهر چیه ؟؟؟
تتلـــــــو : یه چیزمیپرسم بعددیگه کاریت ندارم ...
... مــن : بپرس ...
امیرتتلــــــو : میشه برگردی ؟؟؟
مـــــــــن:خوب میشی ایشالا



درسته گفتن عروس باید با بقیه آرایشش فرق داشته باشه

ولی منظور این بوده که خوشگل تر بشه ، نه عجیب غریب تر :| !

بی زحمت یکی این آرایشگرا رو توجیه کنه !



دختره تو وضعیت تاهل زده متــــــــــأهـــل !!!
عكسای عروسیشم گذاشته توی آلبومش
بعد عنوان آلبومشو نوشته :
Very S e x y & HOT

یعنی سگ تو وضعیت تاهل خودت با اون شوهرت ، با اون بنیان خانواده ای که تو یه وَرشــی!



دوستم زنگ زده میگه می خوام برم تو اینترنت

گفتم خوب

گفت :کارت اینترنت هم گرفتم
گفتم خوب

گفت:گذاشتمش توی جا سی دی

گفتم چرا؟

خیلی قیافشو حق به جانب کرد و گفت:

خوب هرجا رو کیس گذاشتم نفهمیدم کجا بذارمش منم گذاشتم تو جا سی دی!

بیل گیتس :|

رییس گوگل :|

مخترع اینترنت :|

IBM رییس :|

مخترع کامپیوتر :O

مرحوم استیو جابز تو قبر :|

عکس العمل اولیه کارت تلفن :|

عکس العمل ثانویه کارت تلفن =))

من :|



یکی میگفت رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند !
منم تصمیم گرفتم حرف دکترم روگوش کنم !
ببینین :
.
.
.
.
مرغ کیلوئی هفت هزار تومن! (هه هه هه هه هه)
نان 600 تومن ! ( هه هه هه!)
برنج کیسه ای سی هزار تومن !
( ای خدا مردم از خنده هه هه هه هه!)
روغن دولیتری ده هزار تومن ( هه هه هه آی دلم !)
قند کیلویی دوهزار و پونصد !! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم هه هه هه!)
کره و پنیر و شیر و ماستو ....
( ای خدا اینا هم هه هه هه!)

منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله !! 












ابتکار جالب یک استاد دانشگاه  ایرانی!!



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com